Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Στον ΠΑΟΚ o Oelilton Araujo dos Santos Etto


Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Oélilton Araújo dos Santos «Etto». Ο γεννημένος στις 8 Μαρτίου 1981 Βραζιλιανός ποδοσφαιριστής, κάτοχος κροατικής υπηκοότητας, υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 2,5 ετών.
Ο Etto ξεκίνησε την καριέρα του το 2002 αγωνιζόμενος στην Bahia και ακολούθησαν οι: Criciúma (2003),  Paraná (2004),     Atlético Paranaense (2005), ΝΚ Dinamo Zagreb (2005-2011).Ο Ετό αποτελεί οριστικά τη δεύτερη μεταγραφική κίνηση του ΠΑΟΚ αυτή την περίοδο. Από το βράδυ της Παρασκευής (28/1) έβγαλε τη φανέλα της Ντιναμό Ζάγκρεμπ και φόρεσε την ασπρόμαυρη με τον Δικέφαλο Αετό στο στήθος, για να βοηθήσει ως φουλ μπακ από τη δεξιά πλευρά.
Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, στα γραφεία της "ασπρόμαυρης" ΠΑΕ, στην Τούμπα, σχεδόν τα μεσάνυχτα της Παρασκευής (28/1), ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ.
Να σημειωθεί ότι ο Ετό υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 2,5 ετών με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, δηλαδή ως το καλοκαίρι του 2013. Σύμφωνα με κροατικά δημοσιεύματα της Παρασκευής (28/1), το ύψος του συμβολαίου του θα φτάνει στα 150.000 ευρώ ανά έτος.
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Ετό τόνισε:
Σχετικά με τα πρώτα του συναισθήματα: "Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι μεγάλη ευκαιρία που ήρθα να παίξω σε ένα μεγάλο σύλλογο όπως ο ΠΑΟΚ. Ήρθα εδώ να προσφέρω πολλά."
 
Γιατί επέλεξε να φύγει από την Ντιναμό και να έρθει στον ΠΑΟΚ: "Μου αρέσει πολύ ο κόσμος του ΠΑΟΚ. Τον είδα στα μεταξύ μας παιχνίδια πόσο πολύ εμψυχώνει την ομάδα. Τώρα έχω την ευκαιρία να παίξω για αυτόν τον κόσμο".
 
Αν έχει ίδια χαρακτηριστικά με τον Λίνο: "Έχουμε ίδια χαρακτηριστικά και μου αρέσει πολύ το επιθετικό παιχνίδι".
 
Αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί: "Είμαι έτοιμος. Έχω δουλέψει πολύ στην Ντιναμό και πιστεύω να είμαι έτοιμος να προσφέρω σύντομα και στον ΠΑΟΚ."
Αν τον στεναχωρεί το γεγονός ότι δεν μπορεί να αγωνιστεί στο Europa League: "Στεναχωριέμαι που δεν έχω το δικαίωμα να παίξω στην Ευρώπη, αλλά θέλω να προσφέρω πολλά στο πρωτάθλημα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου