Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

"Ευτυχισμένος που πάω στον ΠΑΟΚ"


Σχεδόν... εκστασιασμένος δήλωσε ο Ετό στην Κροατία, λίγο πριν αναχωρήσει το απόγευμα της Παρασκευής (28/1) για τη Θεσσαλονίκη, για την επικείμενη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ. Ο Βραζιλιάνος αμυντικός τόνισε ότι είναι ευτυχισμένος γι' αυτό το ενδεχόμενο.
Συγκεκριμένα, είπε στα κροατικά μέσα μαζικής ενημέρωσης:
Για τη μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ και την Ντιναμό: "Είμαι ευτυχισμένος που πάω στον ΠΑΟΚ, γιατί είναι μια νέα πρόκληση για εμένα, αλλά, ταυτόχρονα είμαι λυπημένος που κλείνει η καριέρα μου στην Ντιναμό. Ήμουν χρόνια στην ομάδα του Ζάγκρεμπ και έχω ζήσει καλές στιγμές. Ήταν μια όμορφη περίοδος της ζωής μου. Η Ντιναμό μου χάρισε πολύ καλές στιγμές και έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις. Θα διατηρήσω τις άριστες σχέσεις που είχα με τους πρώην συμπαίκτες μου".
Για τις προσδοκίες του με τον ΠΑΟΚ: " Είναι σημαντικό για εμένα ότι είμαι δυνατός και πάω σε ένα σύλλογο με μεγάλες φιλοδοξίες και μπορώ να δείξω ότι θα βοηθήσω την ομάδα".
Το κροατικό δημοσίευμα αναφέρει ότι ο Ετό θα λαμβάνει 150.000 ευρώ ετησίως και ότι ο ΠΑΟΚ απόκτησε τον παίκτη με ελεύθερη μεταγραφή. Επίσης, ο παίκτης με δηλώσεις του ευχαρίστησε τον ατζέντη του, που το 2005 τον είχε πάει στην Ντιναμό Ζάγκρεμπ και τώρα τον πηγαίνει στον ΠΑΟΚ.
Ακόμη, αναφέρει το δημοσίευμα ότι ο Ετό θα παρακολουθήσει την Κυριακή (30/1) το παιχνίδι με τον Άρη και μάλιστα το χαρακτηρίζει τον αγώνα αυτόν ως υψηλού κινδύνου. Στο άρθρο, ο συντάκτης σημειώνει ότι ο Ετό με την Ντιναμό κέρδισε εννέα τρόπαια συνολικά, πέντε πρωταθλήματα και τέσσερα κύπελλα.
Διαβάστε το σχετικό δημοσίευμα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου